Prometna arbitraža - upute korak po korak. Prometna arbitraža: odakle početi i kako zaraditi novac za početnika? Potpuni vodič i preporučeni CPA partneri Koji su alati potrebni za prometnu arbitražu

12.04.2021 Programi


Arbitraža prometa se kao vrsta zarade pojavila u novije vrijeme i predstavlja preusmjeravanje primljenog prometa (najčešće kupljenog) na druge resurse u svrhu ostvarivanja financijske koristi. Mnogo je članaka i rasprava o učinkovitosti i štetnosti prometne arbitraže. Mišljenja stručnjaka često se razlikuju.

Da biste počeli raditi s prometnom arbitražom, vrijedi pronaći odgovor na pitanje "što je to?"
Prometna arbitraža je isplativa preprodaja prometa kupljenog po niskoj cijeni. Takav promet može predstavljati radnje korisnika na raznim internetskim stranicama. Prethodno se prometna arbitraža smatrala rizičnim načinom promicanja internetskih projekata i dobar lijek zarada za webmastere. Druga tvrdnja ostaje točna i danas.

Razvoj internetskog prostora, pojava konkurencije među webmasterima i pojava mnogih konkurentskih internetskih stranica dovode do jake konkurencije, istiskujući slabe ili beskrupulozne resurse s ovog tržišta. Smanjuje se rizik i za prodavače prometa i za potencijalne kupce. Prodavači prometa zajamčeno primanje uplata za pružene usluge i kupce dobiti potrebnu planiranu korist za vaš resurs.
Arbitraža prometa zahtijeva jasan plan i od webmastera i od korisnika. Kupac mora prvo analizirati ciljeve nadolazeće prometne arbitraže, izraditi plan i izračunati koristi. WEB master must have velika baza prometa za kvalitetnu realizaciju postavljenih zadataka. Inače možete dobiti niska pretvorba vaš resurs.

Trebali biste naručiti arbitražu prometa samo na pouzdanim stranicama i od prodavača s dobre kritike. U protivnom biste mogli dobiti promet niske kvalitete, što može uključivati ​​botove koji ne izvode potrebne radnje. Takve akvizicije su bacanje novca.

Gdje kupiti promet za arbitražu?

WEB majstor, nakon što je dobio određeni zadatak, počinje tražiti isplative i kvalitetne izvore stjecanja prometa za kasniju isplativu preprodaju. Učinkovitost takvog oglašavanja i buduća pretvorba promoviranog resursa ovise o različitim izvorima i korištenim metodama.

Kupnja i odabir prometa glavni je zadatak WEB majstora o kojem će ovisiti rezultat svih daljnjih radnji. Postoje mnoge metode izvora za kupnju prometa. Pogledajmo neke od njih:

Teaser oglašavanje

Teaser oglašavanje - slike veličine od 80x60 do 250x250 piksela s kratkim tekstualnim opisom. Ovo je sam izvor promet niske kvalitete, međutim, čak i iz njega možete imati koristi. Zahvaljujući korištenju teaser oglašavanja, možete uspješno postići visoke stope konverzije za zabavne projekte. Ovo je zbog niska cijena jedinstveni klik na poveznicu i ljudska psihologija, koja odgađa korisnike na zanimljive zabavne projekte, tjerajući ih da se kreću po stranici, kupujući, ako je moguće, ponuđene usluge.

kontekstualno oglašavanje

Kontekstualno oglašavanje - tekstualni niz s opisom predmeta oglašavanja. Ovaj tip oglašavanje pružaju tražilice Google usluge i Yandex, kao i razni projekti trećih strana. Kupnja ovog prometa je puno skuplja. Ova odluka pogodan za monetizaciju usko tematski projekti na poslovima, građevinarstvu, medicini...
Korištenje kontekstualnog oglašavanja za kupnju prometa za arbitražu zahtijeva od WEB gospodara jasan plan njegove daljnje upotrebe. Najteže je postići konverziju takvog oglašavanja.

Oglašavanje na društvenim mrežama

Oglašavanje u u društvenim mrežama— najmlađa i najučinkovitija vrsta oglašavanja, koja vam omogućuje učinkovitu kupnju prometa za razne široko i usko tematske projekte. Koristeći uslugu VKontakte kao primjer, možete sortirati popis potrebnih ljudi prema spolu, mjestu stanovanja, dobi, jeziku, obrazovanju itd. Širok raspon mogućnosti i jeftini troškovi prikaza omogućuju postizanje dobrih rezultata u daljnjoj arbitraži.

Banner mreže

Mreže bannera stari su način prikupljanja prometa koji gubi na popularnosti zbog sve veće konkurencije drugih vrsta oglašavanja. To je zbog visokih troškova prikazivanja bannera na velikim i popularnim projektima. Međutim, banner mreže jedna su od najboljih opcija za dobra konverzija velikih projekata. Rad s banner mrežama zahtijeva proučavanje resursa koji se koriste za oglašavanje.
Postoje mnoge druge metode stjecanja prometa za daljnju arbitražu. Gore navedene metode su najprofitabilnija, relevantna i konkurentna rješenja koja vam omogućuju da dobijete najveću financijsku korist od prometne preprodaje. Uspjeh prometne arbitraže i pretvorba određenog resursa u potpunosti ovisi o individualni pristup WEB majstori.

Koliko zarađujete od prometne arbitraže?

Zarada novca od prometne arbitraže u potpunosti ovisi o iskustvu WEB majstora, korištenim izvorima prometa i sposobnosti da se ovaj promet iskoristi što je moguće učinkovitije kako bi se ispunio zadatak koji je korisnik postavio. Zarada može doseći 10-200% ulaganja financijska sredstva za kupnju prometa.

Kako biste ostvarili najveću financijsku korist, analizirajte zadatak koji imate, tržište oglašavanja i resurse od kojih kupujete promet. Zaštitite sebe i kupca od povećanja pregleda i klikova od strane botova i neaktivnih korisnika. Mogućnost dobivanja najvećeg profita od prometne arbitraže dolazi s iskustvo WEB majstori i razvijena baza za kupnju prometa.

Primjer prometne arbitraže

Arbitraža prometa nova je vrsta monetizacije prometa koja je tražena kako među početnicima WEB majstora tako i među velikim projektima. Korištenje prometne arbitraže jednako je korisno i za naručitelja i za izvođača. Kvalitetno izvršenje zadatka jamči dobru obostranu dobit. To možete provjeriti gledajući nekoliko stvarnih primjera uspješne prometne arbitraže:

Korištenje prometne arbitraže i affiliate programa uz prodaju suvenira*

*Suveniri mogu značiti apsolutno bilo koji proizvod.

Na primjer, uzet ćemo tematski suvenirnicu koja plaća 10% prodane robe privlačeći vaš promet. Recimo da koristite oglašavanje na društvenoj mreži VKontakte i postavite oglasni post s informacijama o prodaji suvenira. 300 ljudi prati vaše veze, a njih 25 naručuje proizvod s prosječnom cijenom od 500 rubalja. Dobivate 10% od affiliate programa, što je 1250 rubalja. Naručivanje oglašavanja na VKontakte koštat će vas ~500 rubalja. Ukupna neto dobit iznosi 750 rubalja, što je 150% isplati se uloženi iznos. A ovo je samo primjer jednostavan za korištenje prometna arbitraža.

Prometna arbitraža je kupnja i prodaja protoka posjetitelja. Arbitražer kupuje promet na nekim resursima: kontekstualno oglašavanje, oglašavanje na društvenim mrežama i prodaje ga po višoj cijeni drugim resursima.

Rječnik arbitra

Objasnimo nekoliko pojmova koje ćemo koristiti kasnije.

Predslijetanje- sloj web stranice između oglasa i odredišne ​​stranice s ponudama oglašivača. Prodajni tekst stavlja se na početnu stranicu kako bi potaknuo interes za proizvod. Na primjer, vaš je cilj instalirati aplikacije s Trgovina aplikacijama I Google Play. Na pre-landing stranici možete pregledati aplikaciju uz objašnjenje svih njezinih prednosti, a zatim odvesti posjetitelje na landing stranicu s gumbima za instalaciju aplikacije.

Prethodno slijetanje često je potrebno za prolazak moderiranja pri reklamiranju sumnjivih proizvoda. U tom slučaju moderator može odbiti izravnu vezu na odredišnu stranicu. Ako je poveznica na stranicu sloja, vjerojatnost odobrenja od strane moderatora je veća, jer sam pre-landing ne prodaje proizvode.

Mnogo je veza između ponude, izvora prometa i oglasa.

Svaku vezu potrebno je testirati nakon pokretanja i stalno analizirati njezinu učinkovitost, budući da reklamirani proizvod ili usluga mogu izgubiti relevantnost, a kao rezultat toga počet ćete trošiti svoj proračun na vezu koja ne radi.

Partnerska mreža- posrednik između oglašivača i arbitara. Affiliate mreža rješava sve organizacijske probleme s oglašivačima, a arbitar može raditi s desecima trgovina i stranica, vidjeti sve statistike prodaje na jednom mjestu i povući sav novac u jednom potezu.

Kako arbitri zarađuju novac?

Nabrojimo glavne modele zarade u arbitraži:

  • CPC (cijena po kliku) - plaća se za prijelaze na web stranicu oglašivača.
  • CPA (Cost Per Action) - radnje se plaćaju, poput kupnje ili gledanja videa.
  • CPI (Cost Per Install) - instalacije aplikacija se plaćaju.
  • CPL (Cost Per Lead) - plaćeni su potencijalni klijenti - posjetitelji koji su ostavili email.

Primjer zarade po CPA modelu

Arbitar je odlučio zaraditi na sportskoj prehrani. Pokrenuo sam kontekstualno oglašavanje, postavio poveznicu na web mjesto oglašivača ili pre-landing stranicu u oglasima, potrošivši na to 1000 rubalja.

1.000/200 = 5 rubalja - arbitar je platio za svakog kupca, 25 kopejki po posjetitelju.

2.000/200 = 10 rubalja - arbitar je dobio za svakog kupca.

5 rubalja - affiliate zaradio od svakog kupca.

Primjer zarade po CPC modelu

Arbitar ima vlastitu web stranicu na kojoj postavlja oglase kada Google pomoć AdSense. Dovodi promet na ovu stranicu, na primjer, s Facebooka. Ispostavilo se da on odvodi promet s Facebooka na AdSense, zarađujući na klikovima na oglase na stranici.

Koliko zarađuju podružnice?

Prihodi arbitra ovise o mnogim čimbenicima, štoviše, najčešće su nestabilni. Na uspješnoj vezi možete zaraditi kozmičku svotu od desetaka tisuća dolara mjesečno, ali da biste je pronašli, ponekad morate potrošiti nekoliko tisuća dolara.

Ako ne težite trenutnom obogaćivanju, možete prikupiti nekoliko paketa trošenjem malog proračuna. Na blogu Vadima Kurila možete vidjeti studiju slučaja o tome kako je s početnim budžetom od 50 dolara ostvario prihod od 10 dolara dnevno. To je 300 dolara mjesečno. Ako imate nekoliko takvih veza, možete prilično stalno primati 1000–1500 dolara mjesečno.

Kvalitete i vještine potrebne svakom arbitru

Prikupili smo šest kvaliteta i vještina koje su važne za početak rada u arbitraži.

1. Analitičke vještine

Odabir ponude, izvora prometa, razvoj kreative i pokretanje reklamne kampanje samo je mali dio posla affiliate marketera. Najvažnije što mora učiniti jest analizirati vođenje reklamnih kampanja. A onda razvijati one uspješne i onesposobljavati neuspješne.

Ako se ne osjećate sposobnima za detaljnu analizu, razmislite je li karijera u arbitraži prava stvar za vas. Riskirate jednostavno izgubiti puno novca, razočarati se u ovu profesiju.

2. Pažljivost i pažljivost 👨‍💻

Ova točka nadopunjuje prvu. Arbitar mora uočiti svaki najmanji detalj koji može utjecati na uspjeh reklamne kampanje. Recimo da analiziramo koji korisnici preglednika bolje klikaju na određenu reklamnu kampanju.

3. Sposobnost identificiranja ciljane publike

4. Sposobnost vjerovanja svojoj intuiciji

Možete reći da je to nešto mistično, ali zapravo je intuicija iskustvo. Samo što ponekad naš mozak sve naše znanje formalizira u neki nejasan osjećaj da će posao uspjeti ili da će se proizvod dobro prodavati u sljedećih nekoliko mjeseci. Ponekad morate vjerovati svojoj intuiciji i pokušati. Može vas iznevjeriti ili vam može pomoći da zaradite milijune.

5. Hladan um i oprez

Ponekad može doći do inspiracije, prisiljavajući vas da uložite ogroman proračun u reklamnu kampanju koju je predložila vaša intuicija. U takvim trenucima treba znati stati, izdahnuti i sjetiti se da je ponekad bolje činiti male korake, ali ostvariti stabilan prihod, nego bacati sav novac na ideju koja se odjednom učinila briljantnom.

Možete potrošiti mnogo novca ako ste gotovo 100 posto sigurni u uspjeh, ali zapamtite da je važno prvo dobro razmisliti.

6. Kreativnost i mentalna fleksibilnost

Kako početi raditi kao arbitar

  • Čitajte, gledajte, proučavajte puno informacija o arbitraži. Saznajte kakav je promet, koji modeli zarade postoje, oglašivači i ponude. Proučite tehničku stranu problema, na primjer, razumite princip rada CPA tracker-a.
  • Registrirajte se u affiliate mreži. Ako već jeste, možete pokušati zaraditi putem arbitraže s našim oglašivačima.
  • Odaberite oglašivače i ponude.
  • Odaberite alate za oglašavanje.
  • Pripremite kreative za svaku ponudu.
  • Pripremite nekoliko snopova.
  • Pokušajte pokrenuti različite kombinacije i analizirajte rezultate.

Koliko vam je novca potrebno da počnete zarađivati ​​na arbitraži?

Možete se okušati u arbitraži počevši od 50 do 100 USD. Samo da razumijemo osnovne principe. Ali za početnika bez iskustva bit će teško odmah dobiti barem jednu radnu vezu.

Stručnjaci vjeruju da u startu morate biti spremni baciti 500-1000 dolara. Ako imate analitičke sposobnosti, onda bi ovaj budžet trebao biti dovoljan da testirate različite kombinacije, ostavite nekoliko radnika i nastavite trošiti novac ekonomičnije.

6 savjeta za početnike u affiliate marketingu

  1. Budite spremni da ćete u startu izgubiti mnogo novca. Ovo je u redu.
  2. Budite spremni na greške. Ono najvrjednije u arbitraži osobno iskustvo. Čak i ako ste pročitali gomilu informacija i pohađali neke tečajeve, još uvijek ćete vjerojatno negdje zapeti.
  3. Čitajte forume i chatove, razmislite o tome koje oglašivače i ponude je najbolje odabrati za početak, pitajte za savjet, pogledajte kakvi uspješni slučajevi sada postoje.
  4. Analizirati! I svakako zapišite međurezultate kako biste ih uvijek mogli ponovno pročitati i razmisliti o njima.
  5. Pažljivo pročitajte pravila affiliate mreža, oglašivača i ponuda. Šteta je kad kampanja propadne zbog nepažnje.
  6. Stalno čitajte vijesti, komunicirajte s početnicima i iskusnim arbitrima kako biste bili u tijeku s onim što se događa i stekli iskustvo od drugih.

Možete dobro zaraditi na arbitraži, ali to nije "laka zarada". Posao arbitra je svakodnevni težak posao, potrebno je stalno biti u potrazi za novim idejama, analizirati uspješne slučajeve i neuspjehe. U sljedećim člancima govorit ćemo o najboljim trackerima za arbitražne trgovce i kako pronaći radnu vezu.


Arbitraža prometa je preusmjeravanje ciljanog prometa kupljenog što jeftinije na affiliate programe ili razne izvore za financijsku dobit.

Više videa na našem kanalu - naučite internet marketing uz SEMANTICA

Većina modernih poslovnih projekata izgrađena je na principu preprodaje roba ili usluga. Povećavaju se početna cijena i ostvariti profit. Prometnu arbitražu možemo usporediti s izlaskom na tržište. Nakon što kupite vreću krumpira u veletrgovcu, prodajete ga na malo na obližnjoj tržnici. Ali udvostručena cijena i dalje privlači mnoge kupce. Ne znaju da je negdje moguće kupiti proizvod jeftinije. Ili povucimo paralelu s kriptovalutama. Mogli ste kupiti Bitcoin za 1000 dolara 2013. godine, a 4 godine kasnije svoj kapital pomnožiti 17 puta. Proizvod je isti, mjesto prodaje nije promijenjeno, ali cijena s vremenom raste.

Prvo morate naučiti definicije kao što su promet, CR, CPA, ROI itd. Počnimo sa standardnim rječnikom osnovnih pojmova i kratica koje bi svaki trgovac affiliate-ima trebao znati.

  • Promet je tijek ljudi na web stranici u određenom vremenskom razdoblju.
  • Lead – privučeni klijent koji je odgovorio na marketinški potez.
  • Ponude () – reklamne ponude pridruženih mreža koje primaju promet.
  • CPA (Cost per Action) – plaćanje za izvođenje određene radnje od strane privučenog klijenta. Na primjer: registracija, naručivanje robe, plaćanje usluga itd.
  • CPC (Cost per Click) – cijena po kliku pri organizaciji reklamne kampanje.
  • CR (Conversion rate) – konverzija, odnosno omjer broja linkova prema ukupnom broju jedinstvenih hostova.
  • EPC (Earn per Click) – zarada affiliate-a po kliku.
  • CTR (Click-through rate) je omjer klikova na vaš oglas i ukupnog broja pojavljivanja. Ilustrira učinkovitost vašeg oglasa.
  • ROI (Return of investment) je postotna vrijednost koja odražava omjer prihoda i sredstava utrošenih na oglašavanje.

Kako zaraditi od prometne arbitraže

Arbitraža je cijelo područje online poslovanja koje ima svoje glavne igrače, svoje zakone i pravila. Svaki dan tisuće ljudi iz cijeloga svijeta kupuju ogromne tokove prometa koje uspješno (ili ne toliko) preusmjeravaju. Većina novih igrača na ovom tržištu jednostavno bez razmišljanja kupuje reklame gdje god mogu. Ovakav pristup rijetko donosi uspjeh, što se često može vidjeti na tematskim forumima stručnjaka za arbitražu, gdje takvi “nadobudni biznismeni” iz sveg glasa viču da je sve to obmana i da se tu ne može zaraditi. U stvarnosti jednostavno nisu uložili dovoljno truda.

Unatoč velikoj konkurenciji, svatko može zaraditi na arbitraži. Glavna prednost ove vrste prihoda je što radite za sebe i ne ovisite ni o kome.

Za početak jednostavno pronađite affiliate program. Prođimo kroz važne detalje koje trebate znati:


Gdje možete kupiti promet za arbitražu?

Postoje plaćeni i slobodnih načina dobiti promet. Dobivanje besplatnog prometa zahtijeva puno vremena i truda, što se ne isplati uvijek. Ako nemate početni kapital, možete okušati sreću u dobivanju besplatnog prometa. Promet iz osobnih izvora također se smatra sharewareom: vaš blog, web stranica, VK javna stranica ili YouTube kanal.

Glavni tok prometa kupuje se za novac. Što više ulaganja, to više prometa, ali ne znači i više profita. Zarada od prometne arbitraže nastaje zbog razlike u troškovima oglašavanja i dobiti.

Izvori prometa


Partnerske mreže

Webmasteri rade za sebe. Svatko bira svoju nišu u koju usmjerava promet. Postoji mnogo ponuda u različitim područjima i smjerovima: od affiliate programi AliExpress i GearBest do Vulcan Casino ponude.

Mnogi arbitri su uključeni u ponude proizvoda, gdje dobivaju određeni postotak od prodaje. U ovom segmentu postoji ogroman broj CPA mreža, rade stabilno i dugo, pošteno plaćaju svoje webmastere. Za početnike, mreže kao što su .

Postoji također cijela linija razne partnerske mreže koje nude ponude kockanja. To uključuje kasina, automate za igre na sreću, automate itd. Početnici ne bi trebali ulaziti na takvo tržište, jer... vrlo visoka ulazna barijera koja zahtijeva velike proračune. Jedan od takvih je Welcome Partners koji je na tržištu već nekoliko godina.

Prilikom odabira affiliate programa morate biti izuzetno oprezni. Možete naići na prevarante koji vam neće platiti i nestati. Upotrijebite stranice za praćenje pridružene mreže kao što je FFERATOR (https://offerator.ru/networks/best).

Postoji ogroman broj alata za traženje ponuda u različitim affiliate programima, a najprikladnije je, po našem mišljenju, pretraživanje na CPA Daily. Glavna stvar je ne bojati se isprobati nešto novo, jer se situacija na tržištu mijenja svaki dan. Stabilna dobit i visok ROI danas mogu se pretvoriti u velike gubitke sutra.

Sažmimo. Da biste počeli zarađivati ​​od prometne arbitraže, trebate:

  1. Odaberite CPA mreže.
  2. Odlučite se za ponudu na temelju analitičkih podataka koje pruža affiliate mreža.
  3. Odaberite izvor prometa, detaljno proučite značajke rada s njim.
  4. Kreirajte, naručite ili kopirajte kreativu.
  5. Pričekajte prijelaze i kontakte.
  6. Ostvarite profit.

Promet, odobrenje, ponuda, jesu li vam ove riječi poznate? Da, čuli ste nešto o ovome i želite razumjeti temu zarađivanja novca. Mnogi ljudi znaju da zarađivanje novca na affiliate programima donosi solidan prihod, samo trebate naučiti mnogo zanimljivih lekcija.

Kako se zarađuje na arbitraži?

Konkretno od prodaje robe(). Zarada dolazi od robe prodane kupcu, usluga, obrade kredita ili pravnih usluga. Uzimate proizvod i nudite ga kupcu. Vaš je trik kako ćete to učiniti.

Prodavač stavlja iznos u robu, koji prodavatelju daje posredniku, odnosno vama za prodaju njegove robe. Na primjer, tečaj dizajna košta 5400 rubalja. Prodavši ga za ovaj iznos, dobivate nagradu od 10% -540 rubalja. Svaka ponuda ima svoj postotak ili određeni iznos.

A kako bi zarada bila redovita, a gubitak novca ne velik, učimo novo internetsko zanimanje i primamo solidne prihode.

Kako započeti put arbitra

Prvo se morate registrirati kod. To mogu biti trgovine fizičke robe; programi informatičkog poslovanja (prodaja raznih tečajeva) i programi financijskih partnera vrlo dobro funkcioniraju.

Za početak je najbolje odabrati jedan izvor prometa i krenuti. Odaberite mrežu koju najbolje poznajete: Vkontkte ili Facebook, a s vremenom ćete savladati i sve ostale.

Na početku rada, morat ćete ispustiti dio za testiranje. Bez toga nijedna tvrtka, velika ili mala, ne može poslovati. To je često prepreka za daljnju zaradu za početnike, ali morate odlučiti o tome i u budućnosti se iznos potrošen na testove može uključiti u proračun tvrtke.

Započnimo test

Odabir ponuda- izravno proizvod koji ćemo prodavati. Proizvod mora biti tražen. Procijenite hoće li vam ga biti lako prodati i kojoj je ciljnoj publici namijenjen.

Pridružene trgovine imaju različite pokazatelje pomoću kojih možete odrediti koliko je isplativo raditi s ponudom. Gotovo svi imaju službu za podršku ili višeg stručnjaka za partnere koji vam je osobno dodijeljen i pomaže vam da uspostavite svoju prvu prodaju. To su praktičari, uvijek u tijeku sa svim novostima. U početku, nemojte se sramiti pisati.

Također možete potražiti špijunske stranice na kojima možete špijunirati kako drugi rade s vašim proizvodom.

Izrada portreta ciljane publike

Ovo je fascinantan trenutak. Određujemo publiku, muško/žensko, dob. Interesi, na primjer, nudite mušku torbu na prodaju. Tko će kupiti od vas: kolika primanja ima kupac, što može imati u svom arsenalu (telefon, auto), gdje živi.

Ako koristite Facebook, prilikom postavljanja oglašavanja tamo, račun za oglašavanje ponudit će vam mnogo provokativnih pitanja kako biste pažljivo proučili ciljanu publiku.

Kreativno

Najoptimalnija kombinacija bi bila naziv proizvoda + povoljna ponuda + cijena. Samo tako se kupac može zainteresirati za proizvod.

Može se sastaviti u obliku nekoliko opcija:

  • Želite smršaviti? Ali dijeta ne pomaže?
  • Počnite gubiti težinu danas
  • Jako dobra ponuda

Prve oglase trebaju pažljivo proučiti napredni affiliate marketeri; postoje nijanse u sastavljanju oglasa.

Biramo platforme za oglašavanje

Možete stvoriti vlastitu javnu stranicu na VK ili poslovnu stranicu na Facebooku, a s vremenom ćete učiniti upravo to. Ali u prvim fazama tražimo publiku za našu ponudu na temelju njihovih interesa. Ako prodajete proizvode za majke, potražite odgovarajuću javnu stranicu. Kupac nije identificiran, potražite srodne skupine, fokusirajući se na dob i zajedničke interese.

Testiranje je vrlo važna točka na poslu. Ponude nisu uvijek dugotrajne, a češće su sezonske. Morate na vrijeme zatvoriti jedan i pokrenuti novi. Da biste to učinili, morate redovito provoditi test.

Značajke društvenih mreža

Svaka mreža ima svoje stvari koje treba i ne treba raditi. Aktivno oglašavanje proizvoda je zabranjeno. Na primjer, zabranjeno je reklamirati robne marke na VK. Takvo oglašavanje neće izostati. Također su zabranjene psovke, pornografija i sl.

Teže se oglašavati na Facebooku. Obavezno pročitajte odjeljak o stvaranju oglašavanja, tamo ima puno suptilnosti. Ponekad će slika koja po vašem mišljenju izgleda bezazleno biti 100% odbijena. Na primjer, zabranjene su slike prije i poslije kada se reklamiraju proizvodi za mršavljenje. Time se, navodi FB, ponižavaju pretili građani.

Gdje naučiti umjetnost arbitraže

Mnogi ljudi dolaze na arbitražu već zarađujući novac na internetu, na primjer, vodeći vlastite grupe ili pružajući usluge. Ova kategorija počinje sama istraživati ​​arbitražu.

  1. Upiši arbitražnu (prometnu) školu i položi korak po korak trening tamo. Lekcije, webinari, Povratne informacije Sve metode obuke učinit će vas profesionalnim arbitrom. Sve od registracije do prve zarade, pod strogim vodstvom mentora.
  2. Lekcije obuke izravno na partnerskim stranicama. Ima YouTube kanal na kojem provodi obuku. redovito provodi webinare te objavljuje članke o promociji sezonskih proizvoda. Pitanja se mogu postaviti izravno na web stranici ili u grupama društvenih mreža
  3. Pronađite praktičnog arbitra i prijavite se na tečaj kod njega. Takvi stručnjaci često provode besplatne webinare; poslušajte nekoliko i odlučit ćete koliko su informacije jasne i zanimljive.

Kako izračunati financije

Bolna točka za affiliate marketing početnika. Smiri se. Svi gube novac. Mnogo ili malo ovisi o vašoj želji za učenjem i zaradom. Shvatite to kao ulaganje u buduću zaradu.

Možete saznati koliko uložiti na početku od svog višeg arbitra na. Čak će i pravilno konfigurirana reklama početi raditi unutar jednog dana. Sustav će za vas tražiti kupce na temelju interesa ciljane publike.

Za 3-5 dana bit će jasno koliko je oglašavanje ispravno konfigurirano. A ako nema prodaje, zaustavite se i odaberite druge postavke.

Jednostavno je nemoguće reći konkretan iznos za početak rada. Neki ljudi počinju s 1000 rubalja, drugi počinju s prodajom od 15.000.

Uključujemo mozak, učimo, testiramo, kreativni smo i ostvarujemo prihode.

Kad se arbitraže površno dotakneš, čini se kao da je sve na vidiku - transparentno i razumljivo, samo skini vrhnje. Ali nakon detaljnijeg ispitivanja, ispada da je sve to vrh ledenog brijega, čiji se kraj i rub ne vide.

Međutim, to nije razlog da odustanete i ne shvatite, naprotiv, vrijeme je da zabijete nos u osnove i shvatite u kojem smjeru početi grabiti. Dakle, mladi ste tek u arbitraži (možda imate i preko 40, nije bitno), kojemu uopće nije jasno što bi i gdje to širiti, idemo shvatiti je li prometna arbitraža jednako strašna za početnike kako se čini.

Što je prometna arbitraža

Arbitraža prometa je prikupljanje i preusmjeravanje posjetitelja s jednog izvora na drugi. Pod prometom se podrazumijevaju korisnici koji se okupljaju negdje na mreži (na primjer, na društvenoj mreži) u potrazi za svojim ciljevima.

Zadatak arbitra je da na to profitabilno mjesto postavi oglas čiji će klik preusmjeriti posjetitelja na željeni resurs, a tamo će onaj koji je uhvaćen u mreži imati izbor: poduzeti ciljanu akciju: kupiti nešto ili zatvoriti cijelu ovu sramotu i zaboravi kao ružan san.

Affiliate će primiti isplatu iz affiliate programa samo za prvi; drugi će jednostavno potrošiti proračun za oglašavanje. Stoga je zadatak pametnog arbitra napraviti reklamu tako da uhvati i prisili ljude na kupnju.

Gdje početi i kako pokrenuti prometnu arbitražu?

  • Registrirajte se u nekoliko affiliate programa. U ovoj fazi ćete se pitati koliko je novca potrebno za prometnu arbitražu, odgovor nikada neće biti jasan, stoga samouvjereno ubacite par tisuća, bit će dovoljno za prvi test. Tada će sve biti jasno intuitivno.
  • Pitajte podršku što i odakle sada uglavnom toče, nemojte se sramiti. Podrška je na vašoj strani, njima nije u interesu da vas prevare, pa joj na početku vjerujte.
  • Proučite tržište za odabranu ponudu. Odakle dolaze, kakve kreativce stvaraju, trendovi su pali. U tome vam može pomoći pametna usluga poput Publera.
  • Odredite svoju ciljanu publiku; ne smijete je previše sužavati niti proširivati.
  • Napravite desetak svojih kreativa uzimajući u obzir bolne točke svoje ciljane publike, poradite na naslovima i tekstu. Pročitajte par pametnih članaka o marketingu i odlučite trebate li izraditi vlastitu odredišnu stranicu ili će poslužiti ona koju nudi PP.
  • Možete pokrenuti svoju prvu kampanju.
  • Odmah ću reći da ćete najvjerojatnije izgubiti novac, ali smatrajte da je ovo kupnja prve statistike za analizu. Kao rezultat toga, morate razumjeti koji je oglas bio uspješan, gdje niste dosegli korisnike, vidjeti segmente ciljne publike i druge suptilnosti analitike.

Nemojte se previše uzbuđivati ​​nakon prvog ispiranja, dobro razmislite što ste dobili, koja su vam znanja nedostajala i kako nastaviti svojim putem.

Vrste prometne arbitraže

Prije nego ponovite gornju shemu, morate razumjeti kakva je arbitraža prometa na Internetu. Općenito, postoji u mnogim oblicima i podvrstama, jer je sve ograničeno samo maštom majstora, ali postoji nekoliko glavnih vrsta.

Konvencionalno se mogu podijeliti na sljedeći način:

  • Izravno - kada stvorite oglas, postavite affiliate vezu u njega, a svi koji kliknu na njega odmah odlete na web stranicu partnera. Ciljano oglašavanje, prometna arbitražna razmjena itd. pomoći će u ovom pitanju.
  • Koristeći pre-landing stranicu, ovo je stranica na jednoj stranici s prekrasnim opisima, slikama i recenzijama koje bi trebale zagrijati korisnika i pripremiti ga za kupnju. Sadrži poveznicu koja vodi do partnerove odredišne ​​stranice ili web stranice.
  • Korištenje odredišne ​​stranice i registracije - u ovom slučaju korisnik dolazi do prekrasne odredišne ​​stranice i za dobivanje dodatnih informacija treba ostaviti svoje podatke za kontakt. Ova metoda pomaže u prikupljanju baze podataka za slanje poštom ili preprodaju.

Izvori prometa

Postoje tri vrste izvora prometa: besplatni, shareware i plaćeni. Ako se tek upoznajete s arbitražom i uopće se ne razumijete u internet marketing, a još manje u CPA, isprobajte besplatne metode privlačenja.

Besplatni kanali

To uključuje:

  • izrada oglasa na oglasnim platformama: avito, Yula i gradski resursi;
  • ručno objavljivanje na svojim društvenim mrežama, oglašavanje proizvoda putem prijatelja i poznanika;
  • objavljivanje postova na tematskim forumima i web stranicama, možete koristiti recenzije.

S ovim kanalima možete raditi na sljedeći način. Na primjer, odaberemo ponudu za mršavljenje i odemo na forum za ljude koji žele smršaviti. Započnimo temu - možete pitati koji je lijek netko izabrao za brzo mršavljenje. Održavamo razgovor s drugih računa, a nakon nekog vremena ubacujemo našu affiliate vezu na proizvod.

Takav kanal je dobar jer radite bez ulaganja, ali rezultat od jedne kreirane teme može biti nula. Da bi takvi kanali počeli donositi zaradu, potrebno je ostaviti poruke na sto-dvije foruma. Ali s druge strane, dobit ćete svoje prvo iskustvo i razumjeti cijeli put generiranja konverzije.

Shareware metode

To uključuje stvaranje vlastite web stranice ili bloga.

Zašto je ova metoda shareware:

  • ako ne znate izraditi web stranice, morat ćete potrošiti novac na freelancere;
  • trebate kupiti domenu, hosting, temu, plaćene ekstenzije za dodatke;
  • Od autora se može tražiti da osiguraju sadržaj.

Općenito, arbitraža na vašoj web stranici smatra se klasičnim izvorom prometa. Izradite tematski web-resurs, ispunite ga sadržajem i korisnim alatima, promovirate ga pomoću SEO-a i ručno oglašavate na srodnim stranicama. Nakon što se pojavi prvi promet, čak i zalutali, možete postaviti ponude u obliku bannera ili ih prodati kao native.

Sada je privlačenje prometa putem SEO-a popularno u svim vertikalama. Radeći s financijskim ponudama, webmasteri putem SEO-a počinju primati 40-50 tisuća rubalja u samo nekoliko mjeseci. Kao rezultat toga, možete unajmiti autora koji će dodati 1-2 članka dnevno, a vi ćete dobiti pasivni prihod iz već objavljenih materijala.

Ali kvaka je u tome što će vam otvaranje takve stranice oduzeti puno vremena ili novca, ovisno o tome kako kreirate sadržaj. Kao rezultat toga, postoji rizik da se prvi profit neće uskoro pojaviti.

Plaćeni kanali

Prikladno za više ili manje iskusne webmastere i affiliate marketere koji znaju kako pravilno pokrenuti reklamne kampanje, analizirati njihovu učinkovitost i optimizirati troškove.

Takvi izvori uključuju:

  • kontekstualno oglašavanje putem Yandex.Directa ili Googlea;
  • ciljano oglašavanje na društvenim mrežama;
  • e-mail biltene temeljene na neovisno prikupljenim bazama podataka;
  • kupljeni promet - kupujete zahtjeve za kredit od drugih webmastera, prosljeđujete ih u svoj izlog ili im šaljete mailing;
  • postavljanje oglasa na društvene mreže;
  • teaser oglašavanje.

Na Lidzavodu ćete naći mnogo informativnih i edukativnih članaka o tome kako raditi s ovim kanalima.

Gdje točiti u 2019

Početnici u arbitraži često ne mogu odabrati odgovarajuću vertikalu. Činjenica je da su se sada mnoge partnerske mreže proširile, a svaka od njih hvali svoju vertikalu i govori kako je lako zaraditi na njoj. Informativni Romi i blogeri podižu vatru - hraneći ih obećanjima o lakoj zaradi. Ali na kraju se naš početnik izgubi i počne pokušavati od svega po malo.

Mi vam kažemo što je relevantno u 2019. godini i gdje je bolje točiti.

  • Tovarka. Vrhunac popularnosti ponude proizvoda bio je 2016.-2018., kada je publika još vjerovala u ljekovito djelovanje „biljnih krema“ i zelene kave. Sada su ljudi puni obećanja i već su nepovjerljivi prema takvim reklamama. Stoga oni koji su na vrijeme uspjeli napraviti vlastiti blog ili steći iskustvo u postavljanju veza sada zarađuju puno novca na proizvodu. Početnici često odu bez ičega, ili čak i njihova mala zarada bude zabranjena zbog prijevare.
  • Kockanje. Profitabilna vertikala, ali teška za početnike. Činjenica je da je reklamiranje kasina u Rusiji nezakonito i stalno ne podliježe moderiranju. S kockanjem rade webmasteri i arbitri, oni koji znaju nadmudriti moderaciju ili mogu sami smisliti veze. Početnicima bez iskustva bit će teško.
  • Financije. Niša je teška, ali isplativa. Na ovom tržištu vlada velika konkurencija pa se novopridošlice često boje ove vertikale. Zapravo, ako razumijete kako raditi s financijskim ponudama, sve će ići kao podmazano i možete stalno i legalno ostvarivati ​​profit. Ovo tržište je uvijek relevantno - svima treba novac, a pogotovo sada kada ga ljudi nemaju. Dakle, popularnost proizvoda neće nestati za mjesec, šest mjeseci ili godinu dana, kao što se događa kod proizvoda.
  • Siva ponuda. To uključuje proizvode za odrasle, ankete i druge ponude čije je oglašavanje na internetu zabranjeno. Ponekad se takve ponude mogu povezati s prijevarom, da, i možete naići na ovo. Stoga sa sivim tržištem rade najiskusniji webmasteri koji koriste hrpu alata i usluga u svojim paketima.

Kao što vidite, postoji mnogo vertikala i svaka od njih ima svoje prednosti i nedostatke. Stoga možete pokrenuti arbitražu na Internetu s proizvodom kako biste stekli svoje prvo iskustvo, s financijama kako biste strmoglavo zaronili u ovu nišu i uskoro dobili visoke isplate, s kockanjem ili sivim ponudama, ako ste već izgubili jedan proračun i znate kako spremi to .

Zašto mnogi ljudi misle da je prometna arbitraža prijevara?

Postoji mišljenje da je prometna arbitraža već izgorjela i da je na njoj teško zaraditi. Ovo mišljenje je formirano zbog negativnih recenzija s mreže o njihovom iskustvu. Ali gledajte objektivno - tisuće suradnika rade u CPA niši, neki od njih zarađuju tisuće, drugi stotine tisuća i milijune. Otvara se sve više affiliate programa, što znači da ova niša nije izgorjela i nastavlja se razvijati.

Negativnost se pojavljuje na internetu zbog početnika koji žele laku zaradu, a da ništa ne rade.

Evo nekoliko razloga zašto im stvari ne idu.

  • Osoba je upravo saznala za arbitražu, pogledala jednu recenziju na YouTubeu i krenula pokrenuti reklamnu kampanju s proračunom od 500 rubalja. Naravno, on ne zna nijanse postavljanja reklamne kampanje, kako funkcioniraju usluge i alati, a ne zna ni tko je njegova ciljna publika. Kao rezultat toga, reklamna kampanja je postavljena nasumično, testiranje nije provedeno, a novac je bačen uzalud. Ovdje je negativna recenzija, da je sve teško i nemoguće.
  • Webmaster očajava nakon izgubljenog proračuna. U arbitraži prometa često se događa da link ne radi. Nije važno iz kojeg razloga, ali proračun se može potpuno isprazniti. Ali umjesto da donose bilo kakve zaključke ili prikupljaju statistike, ljudi očajavaju i trče ostavljati negativne recenzije.
  • Odabrana pogrešna vertikala. Opet se vraćamo na pitanje iskustva. Ako nemate dovoljno znanja o tome kako postaviti septičku jamu ili prevariti moderatore na Facebooku, nećete moći koristiti kockarske ili sive ponude.
  • Odabran pogrešan partner. Početnici često biraju partnerska mreža odnosno vertikalno, prema recenzijama iz TOP-10 Yandex rezultata pretraživanja. A sada je glavno pitanje kako žele raditi s CPA tržištem ako ne znaju da recenzije mogu naručiti, platiti ili napisati beskrupulozni konkurenti.

Više o pogreškama arbitražnih trgovaca početnika možete pročitati u našim materijalima za obuku:

I preporučujemo da prije početka rada proučite teoriju, nijanse funkcioniranja usluga i platformi za oglašavanje, a tek nakon toga počnite vježbati. Tada ćete manje griješiti i sigurno ćete početi zarađivati.