Арбітраж трафіку - покрокова інструкція. Арбітраж трафіку: з чого почати та як заробити новачкові? Повне керівництво та рекомендовані CPA партнерки Які інструменти необхідні для арбітражу трафіку

12.04.2021 Програми


Арбітраж трафіку з'явився як вид заробітку нещодавно і є перенаправленням отриманого трафіку (частіше купленого) на інші ресурси з метою отримання фінансової вигоди. Існує безліч статей та суперечок про ефективність та шкоду арбітражу трафіку. Думки фахівців найчастіше розходяться.

Для початку діяльності з арбітражем трафіку варто знайти відповідь на запитання, що це таке?
Арбітраж трафіку - вигідний перепродаж придбаного за низькою ціною трафіку. Такий трафік може бути діяльністю користувачів на різних інтернет майданчиках. Раніше арбітраж трафіку вважався ризикованим засобом розкручування інтернет-проектів та гарним засобомзаробітку для web-майстрів. Друге твердження зберігається і сьогодні.

Розвиток інтернет-простору, виникнення конкуренції серед web-майстрів і поява безлічі інтернет-майданчиків, що конкурують, породжують сильну конкуренцію, що витісняє слабкі або несумлінні ресурси з даного ринку. Зменшується ризик як продавців трафіку, так потенційних покупців. Продавці трафіку гарантовано отримують виплатиза надані послуги, а покупці отримують необхідну заплановану вигодудля власного ресурсу.
Арбітраж трафіку потребує чіткого плану як від web-майстра, і від замовника.Замовник повинен спочатку проаналізувати цілі від майбутнього арбітражу трафіку, скласти план та вирахувати вигоду. WEB-майстер повинен мати великою базоютрафіку для якісного виконання поставлених завдань. Інакше можна отримати низьку конверсіювашого ресурсу.

Замовляти арбітраж трафіку слід лише на перевірених майданчиках та у продавців з добрими відгуками. Інакше ви можете отримати низьку якість трафіку, до якого входять боти, які не здійснюють необхідних дій. Таке придбання є марною тратою грошей.

Де придбати трафік для арбітражу?

WEB-майстер, отримавши певне завдання, починає пошук вигідних та якісних джерел придбання трафіку для його подальшого вигідного перепродажу. Від різних джерел і методів залежить ефективність такої реклами, майбутня конверсія ресурсу, що розкручується.

Купівля та відбір трафіку – головне завдання WEB-майстра, від якого залежатиме результат усіх подальших дій. Існує безліч методів ресурсів для скуповування трафіку. Розберемося в деяких із них:

Тизерна реклама

Тизерна реклама - картинки, розміром від 80х60 до 250х250 пікселів з коротким текстовим описом. Це джерело самого неякісного трафіку, проте навіть із нього можна отримати зиск. Завдяки використанню тизерної реклами, ви можете успішно досягти високої конверсії проектів розважальної тематики. Це обумовлюється невеликою вартістюунікального переходу за посиланням та людської психології, що затримує користувачів на цікавих розважальних проектах, змушуючи переходити по сайту, купуючи наскільки можна послуги.

контекстна реклама

Контекстна реклама - текстовий рядокз описом об'єкта реклами. Цей видреклами надають пошукові сервіси Googleта Yandex, а також різні сторонні проекти. Придбання цього трафіку значно дорожче. Це рішенняпідійде на монетизацію вузько тематичних проектівна тему бізнесу, будівництва, медицини...
Використання контекстної реклами з метою скуповування трафіку для арбітражу вимагає від WEB-майстра чіткого плану подальшого його використання. Домогтися конверсії такої реклами найважче.

Реклама у соціальних мережах

Реклама у соціальних мережах— наймолодший та найефективніший вид реклами, що дозволяє ефективно скуповувати трафік для різноманітних широко та вузько тематичних проектів. На прикладі використання сервісу Вконтакте, ви можете відсортувати список необхідних людей за статтю, місцем проживання, віком, мовою, освітою тощо. Широкі можливостіі недорога вартість показу дозволяють досягти хороших результатів у подальшому арбітражі.

Банерні мережі

Банерні мережі — старий спосіб придбання трафіку, що втрачає свою популярність через зростаючу конкуренцію з боку інших видів реклами. Це відбувається через високу вартість показу банерів на великих та популярних проектах. Однак, банерні мережі - один з найкращих варіантів для хорошої конверсії великих проектів. Робота з банерними мережами вимагає вивчення ресурсів, що використовуються для розміщення реклами.
Існує багато інших методів придбання трафіку для подальшого арбітражу. Зазначені вище способи - найвигідніші, актуальні та конкурентоспроможні рішення, що дозволяють отримати найбільшу фінансову вигодуз перепродажу трафіку. Успіх арбітражу трафіку та конверсія певного ресурсу цілком залежить від індивідуального підходу WEB-майстри.

Скільки заробляють на арбітражі трафіку?

Заробіток на арбітражі трафіку повністю залежить від досвіду WEB-майстра, використовуваних джерел отримання трафіку та вміння максимально ефективно використовувати цей трафік для виконання поставленого замовником завдання. Заробіток може досягати 10-200% вкладених фінансових коштівна придбання трафіку.

Для отримання найбільшої фінансової вигоди аналізуйте поставлене завдання, рекламний ринок та ресурси, на яких ви купуєте трафік. Захистіть себе та замовника від накрутки переглядів та переходів ботами та неактивними користувачами. Вміння одержання максимального прибутку з арбітражу трафіку приходить з досвідом WEB-майстри та розвиненою базоюдля придбання трафіку.

Приклад арбітражу трафіку

Арбітраж трафіку — новий вид монетизації трафіку, що користується попитом як у WEB-майстрів-початківців, так і у великих проектів. Використання арбітражу трафіку однаково вигідно як замовника, так виконавця. Якісне виконання поставленого завдання гарантує гарний взаємний прибуток. Переконатися в цьому можна, глянувши на кілька реальних прикладів успішного арбітражу трафіку:

Використання арбітражу трафіку та партнерської програми з продажем сувенірів*

*Під сувенірами може передбачатися абсолютно будь-який товар.

Наприклад ми візьмемо тематичний магазин сувенірів, який платить 10% від проданого товару за допомогою залучення вашого трафіку. Допустимо, ви використовуєте рекламу в соціальній мережі ВКонтакте та розміщуєте рекламний запис з інформацією про продаж сувенірів. За вашими посиланнями переходить 300 чоловік і 25 із них замовляють собі товар середньою вартістю 500 рублів. Ви отримуєте 10% від партнерської програми, що становить 1250 рублів. Замовлення реклами Вконтакте вам обійдеться ~500 рублів. Разом, чистий прибуток становить 750 рублів, що у 150% окупаєвкладену суму. І це лише приклад самого простого використанняарбітраж трафіку.

Арбітраж трафіку - це купівля та продаж потоку відвідувачів. Арбітражник закуповує трафік на одних ресурсах: контекстна реклама, реклама в соціальних мережах, і продає дорожче іншим ресурсам.

Словник арбітражника

Пояснимо кілька термінів, які ми будемо використовувати надалі.

Прелендінг- сайт-прошарок між рекламним оголошенням та лендингом з пропозиціями рекламодавця. На прелендинг розміщують продає текст, щоб підігріти інтерес до продукту. Наприклад, ваша мета - встановлення додатків з App Storeі Google Play. На прелендинг можна зробити огляд програми з поясненням всіх його переваг, а потім відвести відвідувачів на лендінг з кнопками на установку додатків.

Прелендинг часто потрібний, щоб пройти модерацію під час реклами сумнівних товарів. І тут модератор може відхилити пряме посилання лендинг. Якщо посилання стоїть на сайт-прошарку, ймовірність схвалення модератором вища, тому що на самому прелендингу товари не продаються.

Зв'язування- це з'єднання оффера, джерела трафіку та креативу.

Кожну зв'язку необхідно тестувати після запуску і постійно аналізувати її ефективність, оскільки рекламований товар чи послуга можуть втрачати актуальність, й у результаті ви почнете зливати бюджет на непрацюючу зв'язку.

Партнерська мережа- Посередник між рекламодавцями та арбітражниками. Партнерська мережа вирішує всі організаційні питання з рекламодавцями, а арбітражник може працювати з десятками магазинів та сайтів, в одному місці бачити всю статистику з продажу та одним махом виводити усі гроші.

На чому заробляють арбітражники

Перерахуємо основні моделі заробітку в арбітражі:

  • CPC (Cost Per Click) – оплачуються переходи на сайт рекламодавця.
  • CPA (Cost Per Action) - оплачуються дії, наприклад, покупка або перегляд відео.
  • CPI (Cost Per Install) – оплачуються установки програми.
  • CPL (Cost Per Lead) – оплачуються ліди – відвідувачі, які залишили email.

Приклад заробітку за моделлю CPA

Арбітражник вирішив заробити на спортивному харчуванні. Запустив контекстну рекламу, в оголошеннях розмістив посилання на сайт рекламодавця чи прелендинг, витративши цього 1 000 рублів.

1000/200 = 5 рублів - заплатив арбітражник за кожного покупця, по 25 копійок за відвідувача.

2000/200 = 10 рублів - отримав арбітражник за кожного покупця.

5 рублів - заробив арбітражник із кожного покупця.

Приклад заробітку за моделлю CPC

Арбітражник має власний сайт, на якому він розміщує рекламу при допомоги Google AdSense. На цей сайт він наводить трафік, наприклад, із Facebook. Виходить, що він зливає трафік з Facebook на AdSense, заробляючи на кліках рекламних оголошень на сайті.

Скільки заробляють арбітражники

Дохід арбітражника залежить від багатьох факторів, до того ж він найчастіше нестабільний. Можна заробити космічну суму в десятки тисяч доларів на місяць на вдалому зв'язку, але щоб її знайти, доводиться іноді витратити кілька тисяч доларів.

Якщо не прагнути моментального збагачення, можна зібрати кілька зв'язок, витративши невеликий бюджет. У блозі Вадима Курило можна подивитися кейс, як при первісному бюджеті 50 доларів, він вийшов на дохід 10 доларів на день. Це 300 доларів на місяць. За наявності кількох таких зв'язок можна досить стабільно отримувати 1000-1500 доларів на місяць.

Якості та навички, необхідні кожному арбітражнику

Зібрали шість якостей та навичок, важливих для початку роботи в арбітражі.

1. Аналітичні здібності

Вибір офферу, джерела трафіку, розробка креативу та запуск рекламної кампанії - лише невелика частина роботи арбітражника. Найголовніше, що доводиться робити - аналізувати запущені рекламні кампанії. А далі розвивати успішні та відключати провальні.

Якщо ви не відчуваєте в собі здібностей до скрупульозного аналізу, подумайте, чи підходить вам кар'єра арбітражника. Ви ризикуєте просто втратити багато грошей, розчарувавшись у цій професії.

2. Уважність та вдумливість 👨‍💻

Цей пункт доповнює перший. Арбітражник повинен помічати кожну дрібницю, яка може вплинути на успішність рекламної кампанії. Припустимо, проаналізувати, користувачі яких браузерів краще клацають по конкретній рекламній кампанії.

3. Вміння визначити цільову аудиторію

4. Вміння довіряти інтуїції

Можна сказати, що це щось містичне, але насправді інтуїція – це досвід. Просто іноді наш мозок оформляє всі наші знання в якесь невиразне відчуття, що зв'язка вистрілить або продукт буде відмінно продаватися в найближчі кілька місяців. Іноді варто довіритися інтуїції та спробувати. Вона може підвести, а може допомогти заробити мільйони.

5. Холодний розум та обережність

Іноді може охопити натхнення, змушуючи втручати величезний бюджет рекламну кампанію, яку підказала інтуїції. У такі моменти потрібно вміти зупинитися, видихнути і згадати, що іноді краще йти невеликими кроками, але дійти стабільного доходу, ніж злити всі гроші на ідею, яка раптом видалася геніальною.

Можна витратити великі гроші, якщо ви майже на 100 відсотків впевнені в успіху, але пам'ятайте, що спочатку все важливо продумати.

6. Креативність та гнучкість розуму

Як почати працювати арбітражником

  • Прочитати, подивитися, вивчити багато інформації про арбітраж. Розібратися, яким буває трафік, які існують моделі заробітку, рекламодавці та оффери. Вивчити технічну сторону питання, наприклад, зрозуміти принцип роботи CPA трекера.
  • Зареєструватись у партнерській мережі. Якщо ви вже, ви можете спробувати заробити на арбітражі з нашими рекламодавцями.
  • Вибрати рекламодавців та оффери.
  • Вибрати рекламні інструменти.
  • Підготувати креативи для кожного оффера.
  • Підготувати кілька зв'язок.
  • Пробувати запускати різні зв'язки та аналізувати результати.

Скільки потрібно грошей, щоб почати заробляти на арбітражі

Можна спробувати себе в арбітражі, розпочавши із 50–100 доларів. Просто, щоб зрозуміти базові принципи. Але новачкові без досвіду буде складно відразу отримати хоча б одну зв'язку, що працює.

Фахівці вважають, що на старті потрібно бути готовим злити 500–1 000 доларів. Якщо є аналітичні здібності, то цього бюджету має вистачити, щоби протестувати різні зв'язки, залишити кілька робітників і далі витрачати кошти більш економно.

6 рад початківцю арбітражнику

  1. Будьте готові, що на старті ви зіллєте багато грошей. Це нормально.
  2. Будьте готові до помилок. В арбітражі найцінніше особистий досвід. Навіть якщо ви перечитали тонну інформації і пройшли якісь курси, ви все одно напевно десь оступитеся.
  3. Почитайте форуми та чати, подумайте, яких рекламодавців та офферів краще вибрати для старту, запитайте поради, подивіться, які зараз є успішні кейси.
  4. Аналізуйте! І обов'язково записуйте проміжні результати, щоб ви завжди могли перечитати та подумати над ними.
  5. Уважно читайте правила партерських мереж, рекламодавців та офферів. Прикро, коли кампанія провалюється через неуважність.
  6. Постійно читайте новини, спілкуйтеся з новачками та досвідченими арбітражниками, щоб бути в курсі того, що відбувається, та набиратися досвіду від інших.

На арбітражі можна добре заробляти, але це не «легкі гроші». Робота арбітражника – це щоденна напружена праця, потрібно постійно бути у пошуку нових ідей, аналізувати успішні кейси та провали. У наступних статтях ми розповімо про найкращих трекерів для арбітражника та про те, як знайти робочу зв'язку.


Арбітраж трафіку – це перенаправлення цільового трафіку, купленого, якнайдешевше, на партнерські програми або різні ресурси для отримання фінансової вигоди.

Більше відео на нашому каналі - вивчайте інтернет-маркетинг із SEMANTICA

Більшість сучасних бізнес-проектів побудовано за принципом перепродажу товару чи послуги. Вони збільшують початкову цінута одержують прибуток. Арбітраж трафіку можна порівняти з походом ринку. Купивши мішок картоплі у оптового продавця, ви продаєте його в роздріб на сусідньому ринку. Але накручена вдвічі ціна все одно приваблює безліч клієнтів. Вони не знають, що десь можливо купити товар дешевше. Або ж проведемо паралель із криптовалютами. Ви могли купити біткоїн по 1000 доларів у 2013 році, а через 4 роки отримати примножений у 17 разів капітал. Товар той самий, місце продажу не змінилося, але ціна з часом збільшується.

Для початку потрібно вивчити такі визначення, як трафік, CR, CPA, ROI і т.д. Почнемо зі стандартного словника основних термінів та скорочень, які має знати кожен арбітражник.

  • Трафік – потік людей на сайті за певний час.
  • Lead – залучений клієнт, який відреагував на маркетинговий хід.
  • Offers () – рекламні пропозиції партнерських мереж, на які ллється трафік.
  • CPA (Cost per Action) – оплата за виконання певної дії залученим клієнтом. Наприклад: реєстрація, замовлення товару, оплата послуг тощо.
  • CPC (Cost per Click) – вартість кліку при організації рекламної компанії.
  • CR (Conversion rate) - конверсія, тобто відношення кількості лідів до загального числа унікальних хостів.
  • EPC (Earn per Click) – заробіток арбітражника за клік.
  • CTR (Click-through rate) – співвідношення кліків за вашим оголошенням до загальної кількості показів. Ілюструє ефективність вашого креативу.
  • ROI (Return of investment) – відсоткове значення, яке відображає відносини доходу до витрачених на рекламу коштів.

Як заробляти на арбітражі трафіку

Арбітраж - це ціла сфера інтернет-бізнесу, в якій є свої великі гравці, свої закони та правила. Щодня тисячі людей з усього світу купують величезні потоки трафіку, який вони успішно (або не дуже) перенаправляють. Більшість нових гравців на даному ринку просто бездумно купують рекламу скрізь, де тільки можна. Такий підхід рідко приносить успіх, що можна часто спостерігати на тематичних форумах арбітражників, де такі «горе-бізнесмени» кричать про те, що це все обман і грошей тут не заробити. Насправді вони просто не доклали достатньо зусиль.

Незважаючи на високу конкуренцію, заробити на арбітражі може кожен. Головний плюс цього виду заробітку – ви працюєте на себе і ні від кого не залежите.

Щоб розпочати, достатньо знайти партнерську програму. Пройдемося по важливих деталях, які потрібно знати:


Де можна придбати трафік для арбітражу

В інтернеті є платні та безкоштовні способиотримати трафік. Отримання безкоштовного трафіку потребує багато часу та зусиль, які не завжди окупаються. Якщо у вас немає стартового капіталу, тоді можете випробувати успіх у видобуванні безкоштовного трафіку. Також умовно безкоштовним вважається трафік з особистих ресурсів: свого блогу, сайту, паблика VK або каналу на YouTube.

Основний потік трафіку купується за гроші. Чим більше вкладення, тим більше трафіку, але не означає, що більше прибутку. Заробіток на арбітражі трафіку відбувається за рахунок різниці у витратах на рекламу та прибутки.

Джерела трафіку


Партнерські мережі

Веб-майстри працюють самі на себе. Кожен вибирає свою нішу, яку направляє трафік. Є безліч офферів різних областей та напрямків: від партнерських програм AliExpress та GearBest до офферів Казино Вулкана.

Багато арбітражників займаються товарними офферами, де отримують певний відсоток від продажу. CPA-мереж у цьому сегменті величезна кількість, вони давно і стабільно працюють, чесно оплачуючи працю веб-майстрів. Для новачків чудово підійдуть такі мережі, як .

Також існує цілий рядрізних партнерських мереж, які пропонують оффери гемблінгу. До них відносяться казино, ігрові автомати, слоти та інше. Лізти на такий ринок новачкам не варто, т.к. дуже високий поріг входу, котрому потрібні великі бюджети. Однією з таких Welcome Partners, яка вже не перший рік на ринку.

При виборі партнерських програм слід бути дуже уважним. Можна зіткнутися із шахраями, які не заплатять вам і зникнуть. Використовуйте сайти-моніторинги партнерських мереж, як FFERATOR (https://offerator.ru/networks/best).

Інструментів для пошуку офферів у різних партнерках існує величезна кількість, найзручніший, на нашу думку – це пошук на CPA Daily. Головне – не боятися пробувати щось нове, адже щодня ситуація на ринку змінюється. Стабільний прибуток та високий ROI сьогодні можуть перетворитися на великі збитки завтра.

Підведемо підсумки. Щоб почати заробляти на арбітражі трафіку, вам потрібно:

  1. Вибрати CPA-мережі.
  2. Визначитись з оффером, ґрунтуючись на аналітичних даних, що надаються партнерською мережею.
  3. Вибирати джерело трафіку, докладно вивчити особливості роботи з ним.
  4. Створити, замовити чи скопіювати креатив.
  5. Дочекатися переходів та лідів.
  6. Отримати прибуток.

Трафік, апрув, оффер вам знайомі ці слова? Так, ви про це дещо чули і хочете розібратися в темі заробітку. Багато хто знає, заробіток на партнерських програмах приносить солідні доходи, треба лише навчитися багатьом цікавим урокам.

З чого йдеться заробіток в арбітражі?

Саме з продажу товару(). Заробіток йде з проданого товару покупцю, послуги, оформлення кредиту чи юридичної послуги. Ви берете товар та пропонуєте його покупцю. Як ви це зробите, це ваша фішка.

Продавець закладає у товар суму, яку віддає продавцю посереднику, тобто вам за продаж його товарів. Наприклад, курс з навчання дизайну коштує 5400 грн. Продавши його за цю суму, ви отримуєте винагороду у вигляді 10%-540 рублів. На кожен оффер свої відсотки чи конкретна сума.

І щоб заробіток був регулярним, а втрата грошей не була великою, вивчаємо нову інтернет-професію і отримуємо солідні доходи.

Як розпочати шлях арбітражника

Спочатку необхідно зареєструватися в . Це можуть бути магазини фізичних товарів, дуже добре заходять програми інфобізнесу (продаж різних навчальних курсів) та фінансові партнерки.

Для початку найкраще вибрати одне джерело трафіку та розпочинати роботу. Вибирайте ту мережу, яку краще знаєте Вконткте або Фейсбук, з часом освоїте й інші.

На початку роботи доведеться злити деяку частину тестування.Без цього не працює жодна компанія, велика чи дрібна. Це часто буває бар'єром до подальшого заробітку у новачків, але на це треба вирішитись і надалі суму витрачену на тести можна закладати до бюджету компанії.

Починаємо тест

Обираємо оффери- безпосередньо товар, який продаватимемо. Товар має бути затребуваним. Оцініть, чи легко його буде продати саме вам, на яку цільову аудиторію він розрахований.

У партнерських магазинах є різні показники, якими можна орієнтуватися, наскільки вигідно працювати з оффером. Практично у всіх є служба підтримки або закріплений особисто за вами старший арбітражник, який допомагає налаштувати перші продажі. Це практикуючі фахівці, які завжди в курсі всіх новин. Спочатку не соромтеся писати.

Також можна пошукати шпигунські сайти, де піддивитися як з товаркою працюють інші.

Складаємо портрет ЦА

Це цікавий момент. Визначаємо аудиторію чоловіча/жіноча, вік. Інтереси, наприклад, ви пропонуєте у продажу чоловічу сумку. Хто придбає у вас: який дохід у покупця, що він може мати у своєму арсеналі (телефон, машина), де він проживає.

Якщо використовуватимете фейсбук, то при налаштуванні реклами там, рекламний кабінет вам запропонує безліч провокаційних питань, для того щоб вивчити ретельно цільову аудиторію.

Креатив

Найоптимальнішим буде зв'язка назва продукту+вигідна пропозиція+ціна. Тільки так покупець зможе зацікавитись товаром.

Складено може бути у вигляді кількох варіантів:

  • Ви хочете схуднути? Але чи дієта не допомагає?
  • Почніть стрункішати вже сьогодні
  • Дуже вигідна пропозиція

Перші креативи потрібно уважно вивчити у розвинених арбітражників, є нюанси складання рекламних оголошень.

Підбираємо майданчики для реклами

Можна створити свій паблік у ВК або бізнес-сторінку у Фейбуці, згодом ви так і зробите. Але на перших етапах шукаємо аудиторію для нашого оффера за інтересами. Якщо продаєте товари для мам, шукайте відповідний паблік. Не визначено покупця, шукайте навколотематичні групи, орієнтуючись на вік та загальні інтереси.

Тестування дуже важливий моментв роботі. Оффери не завжди довговічні, а частіше вони сезонні. Потрібно під час встигнути закрити один і запустити новий. Для цього потрібно регулярно проводити тест.

Особливості соціальних мереж

У кожній мережі є свої дозволи та заборони. Активну рекламу товарів заборонено. Наприклад, у ВК заборонено рекламувати бренди. Таке рекламне не пропустять. Також заборонені мат, порно та інше.

Складніше оформити рекламу у Фейбуці. Обов'язково прочитайте розділ створення рекламних, там багато тонкощів. Іноді нешкідлива картинка на вашу думку 100% відхилиться. Наприклад, заборонені картинки до і після реклами товарів для схуднення. За оцінками FB, це принижує повних громадян.

Де навчатися мистецтву арбітражу

Багато хто приходить в арбітраж вже заробляючи в інтернеті, наприклад, веденням власних груп, надання послуг. Ця категорія починає вивчати арбітраж самостійно.

  1. Записатися до школи арбітражу (трафіку) та пройти покрокове навчаннятам. Уроки, вебінари, Зворотній зв'язоквсі методи навчання зроблять із вас професійного арбітражника. Все, від реєстрації до отримання перших доходів, під чуйним керівництвом наставників.
  2. Навчальні уроки безпосередньо на партнерських сайтах має канал на ютуб, де проводить навчання. регулярно проводить вебінари, а також викладає статті щодо сезонного просування товару. Запитання можна ставити безпосередньо на сайті або в групах соц.мереж
  3. Знайти практикуючого арбітражника та записатися до нього на курс. Такі фахівці проводять часто безкоштовні вебінари, прослухайте кілька і ви визначитеся, наскільки зрозумілою та цікавою є інформація.

Як розрахувати фінанси

Хворе питання для арбітражника-початківця. Заспокойтесь. Усі зливають гроші. Багато чи мало залежить від вашого бажання вчитися та заробляти. Сприймайте це як вкладення у майбутні доходи.

Скільки вкласти спочатку, можна дізнатися у свого старшого арбітражника. Навіть правильно налаштоване рекламне оголошення почне працювати за добу. Система шукатиме для вас покупців за інтересами цільової аудиторії.

Через 3-5 діб буде видно, наскільки правильно настроєна реклама. І якщо продажів немає, зупиняйте та вибирайте інші налаштування.

Сказати конкретну суму для початку роботи просто неможливо. Хтось починає з 1000 рублів, в інших розпочинаються продажі від 15000.

Включаємо мізки, вивчаємо, тестуємо, креативний і отримуємо доходи.

Варто торкнутися арбітражу поверхово і здається, ніби все як на долоні – прозоро та зрозуміло, тільки вершки знімай. Але при найближчому розгляді виявляється, що це вершина айсберга, кінця і краю якої видно.

Однак це не привід забити і не розбиратися, навпаки, саме час тицьнути мордочкою в ази, і зрозуміти, в який бік починати розгрібати. Отже, ти молодець, який не оперився в арбітражі (при цьому тобі може бути далеко за 40, це не важливо), якому взагалі не зрозуміло, що робити і куди намазувати, погнали розбиратися, чи такий страшний арбітраж трафіку для новачків як може здатися.

Що таке арбітраж трафіку

Арбітраж трафіку – це збирання та перенаправлення відвідувачів з одного ресурсу на інший. Під трафіком розуміють саме користувачів, які купуються десь у мережі (наприклад, у соціальній мережі) переслідуючи свої цілі.

Завдання арбітражника розмістити в цьому хлібному місці рекламу, тичок на яку перекине відвідувача на потрібний ресурс, а там, у мережі, що попався, буде вибір: зробити цільову дію: купити щось або закрити все це неподобство і забути як страшний сон.

Оплату від партнерки арбітражник отримає лише за перше, а друге просто витратить рекламний бюджет. Тому завдання розумного арбітрана робити таку рекламу, щоб вона чіпляла та змушувала купувати.

З чого почати та як зайнятися арбітражем трафіку?

  • Зареєструйся у парі-трійці партнерських програм. На цьому етапі тобі стане цікаво скільки потрібно грошей для арбітражу трафіку, відповідь тут ніколи не буде однозначною, тому впевнено закидай кілька тисяч, на перший тест вистачить. Далі все буде зрозуміло інтуїтивно.
  • Запитай саппорт на що і звідки зараз переважно ллють, не соромся. Підтримка на твоїй стороні, їм не вигідно тебе обманювати, так що спочатку довірся їй.
  • Вивчи ринок з обраного офферу. Звідки ллють, які створюють креативи, впали тренди. У цьому тобі зможе допомогти розумний сервіс, наприклад, Publer.
  • Визнач цільову аудиторію, не варто сильно її звужувати як і розширювати.
  • Створи з десяток своїх креативів з урахуванням болю ЦА, попрацюй над заголовками та текстом. Прочитай пару розумних статей з маркетингу і визначся чи треба робити власний лендинг або зійде той, що пропонує ПП.
  • Можеш запускати першу кампанію.
  • Скажу відразу, ти, швидше за все, зіллєшся в мінус, але вважай, що це покупка першої статистики для аналізу. За підсумком, тобі потрібно зрозуміти який креатив зайшов, де ти не дотиснув користувачів, побачити сегменти ЦА та інші тонкощі аналітики.

Не пари гарячку після першого зливу, докладно обміркуй, що ти отримав, яких знань тобі не вистачило і як продовжити свій шлях.

Види арбітражу трафіку

Перед тим як повторювати наведену вище схему, потрібно зрозуміти, який буває арбітраж трафіку в інтернеті. Взагалі він існує у безлічі форм та підвидів, адже все обмежено лише фантазією майстра, але основних видів кілька.

Умовно їх можна поділити так:

  • Прямий - коли ви створюєте рекламу, розміщуєте в ній партнерське посилання, і всі, хто на неї тикає, відразу відлітає на сайт партнера. У такій справі допоможе реклама, що таргетує, біржа арбітражу трафіку і т.д.
  • За допомогою прокладки (прелендингу) це односторінковий сайт з красивими описами, картинками та відгуками, які мають підігріти користувача та підготувати до покупки. На ньому розміщується посилання, що веде на ленд або сайт партнера.
  • За допомогою ленду та реєстрації - в даному випадку користувач потрапляє на красиві ленд і для подальшого отримання інформації йому потрібно залишити свої контактні дані. Цей спосіб допомагає зібрати базу для розсилки чи перепродажу.

Джерела трафіку

Існує три види джерел трафіку: безкоштовні, умовно-безкоштовні та платні. Якщо ти тільки знайомишся з арбітражем, зовсім не розумієш в інтернет-маркетингу, а тим більше в CPA, спробуй безкоштовні засоби залучення.

Безкоштовні канали

До них можна віднести:

  • створення оголошень на рекламних майданчиках: avito, дзиґа та на міських ресурсах;
  • ручне розміщення постів у своїх соціальних мережах, реклама продукту через друзів та знайомих;
  • розміщення постів на тематичних форумах та сайтах, можна використовувати відгуки.

Працювати з цими каналами можна в такий спосіб. Наприклад, вибираємо оффер схуднення, переходимо на форум для людей, які бажають скинути вагу. Заводимо тему - можна запитати, який засіб вибрав для швидкого скидання ваги. Підтримуємо розмову з інших облікових записів, і через деякий час вставляємо наше партнерське посилання на продукт.

Такий канал хороший тим, що ти працюєш без вкладень, але результат від однієї створеної теми може бути нульовим. Щоб такі канали почали давати прибуток, потрібно залишити повідомлення на сотні-дві форумів. Але ти отримаєш перший досвід і зрозумієш весь шлях формування конверсії.

Умовно-безкоштовні способи

До них можна віднести створення власного сайту чи блогу.

Чому цей спосіб умовно-безкоштовний:

  • якщо ти не вмієш робити сайти, доведеться витратитися на фрілансерів;
  • потрібно купити домен, хостинг, тему, платні розширення для плагінів;
  • Для заповнення контентом можуть знадобитися автори.

Загалом арбітраж на своєму сайті відносять до класичного джерела трафіку. Ти створюєш тематичний веб-ресурс, наповнюєш його контентом та корисними інструментами, просуваєш по SEO та вручну рекламуєш на суміжних майданчиках. Після появи першого трафіку, навіть залітного, можна виставити оффери як банерів чи продавати нативкою.

Зараз лити трафік через SEO популярно за всіма вертикалями. Працюючи з фінансовими офферами, вебмайстри через SEO починають отримувати по 40-50 тисяч рублів буквально за кілька місяців. У результаті можна найняти автора, який додаватиме по 1-2 статті на день, а ти отримуватимеш пасивний дохідвід опублікованих матеріалів.

Але загвоздка в тому, що на відкриття такого сайту знадобиться багато часу або грошей, залежно від того, як ти створюватимеш контент. В результаті є ризик, що перший прибуток з'явиться нескоро.

Платні канали

Підходять для більш-менш досвідчених вебмайстрів та арбітражників, які вміють правильно запускати рекламні кампанії, аналізувати їхню ефективність та оптимізувати витрати.

До таких джерел відносяться:

  • контекстна реклама через Яндекс.Директ чи Google;
  • таргетована реклама у соціальних мережах;
  • e-mail розсилки самостійно зібраними базами;
  • покупний трафік - ти купуєш заявки на позики в інших вебмайстрів, переправляєш їх на свою вітрину або робиш розсилку;
  • розміщення рекламних оголошень у соціальних мережах;
  • тизерна реклама.

На Лідзаваді ти знайдеш багато інформаційних та навчальних статей, як працювати з цими каналами.

Куди лити у 2019 році

Новачки в арбітражі часто не можуть вибрати відповідну вертикаль. Справа в тому, що зараз розплодилося безліч партнерських мереж, і кожна з них хвалить свою вертикаль і розповідає, як на ній просто заробити. Інфоцигани та блогери піддають спеку – годують обіцянками про легкий заробіток. А в результаті наш новачок губиться і починає пробувати все потроху.

Розповідаємо, що актуально у 2019 році, і куди краще лити.

  • Товарка. Пік популярності товарних офферів був у 2016-2018 роках, коли аудиторія ще вірила цілющій дії «кремів розтишок» та зеленій каві. Наразі люди наїлися обіцянками і вже з недовірою ставляться до такої реклами. Тому на товарці зараз багато заробляють, хто вчасно встиг створити свій блог або нагромадити досвід, як налаштовувати зв'язки. Новачки часто йдуть ні з чим, або їх навіть невеликий заробіток лазять за фрід.
  • Гемблінг. Прибуткова вертикаль, але складна для новачків. Справа в тому, що реклама казино в Росії є незаконною і постійно не проходить модерацію. З гемблінгом працюють вебмайстри та арбітражники, хто знає, як обхитрити модерацію чи може самостійно придумати зв'язки. Початківцям без досвіду буде складно.
  • Фінанси. Ніша складна, але прибуткова. На цьому ринку велика конкуренція, тож новачки часто бояться цієї вертикалі. Насправді якщо зрозуміти, як працювати з фінансовими офферами, все піде як по маслу і можна постійно і законно лити в плюс. Цей ринок актуальний завжди – гроші потрібні всім, а особливо зараз, коли люди їх не мають. Тому популярність на продукт не пропаде за місяць, півроку чи рік, як це буває в товарці.
  • Сірі офери. До них відносяться продукти для дорослих, опитування та інші оффери, реклама яких заборонена у мережі. Іноді такі пропозиції можуть бути пов'язані з шахрайством, так і на таке можна нарватися. Тому із сірим ринком працюють найбільш досвідчені вебмайстри, які використовують купу інструментів та сервісів у своїх зв'язках.

Як бачиш, є багато вертикалів і кожна з них зі своїми перевагами та недоліками. Тому арбітраж в інтернеті ти можеш почати з товаришки, щоб отримати перший досвід, з фінансів, щоб з головою піти в цю нішу і невдовзі отримувати високі виплати, з гемблінгом чи сірими офферами, якщо ти вже злив жоден бюджет і знаєш, як його зберегти .

Чому багато хто думає, що арбітраж трафіку розлучення

Існує думка, що арбітраж трафіку вже вигорів і заробити на ньому складно. Ця думка формується за рахунок негативних відгуків із мережі про свій досвід. Але подивися об'єктивно – у CPA-ніші працюють тисячі арбітражників, деякі з них заробляють тисячі, інші сотні тисяч та мільйони. Партнер відкривається все більше, а значить, ця ніша не вигоріла і продовжує розвиватися.

Негатив з'являється в інтернеті через новачків, котрі хочуть легких грошей, нічого при цьому не роблячи.

Ось тобі кілька причин, чому нічого не виходить.

  • Чоловік щойно дізнався про арбітраж, подивився один огляд на YouTube і пішов запускати рекламну кампанію з бюджетом у 500 рублів. Зрозуміло, він знає нюансів налаштування РК, роботи сервісів та інструментів, навіть знає, хто його цільова аудиторія. У результаті рекламна кампанія налаштована абияк, тестування не проведено і гроші всі злиті. Ось і негативний відгук, що все тяжко і неможливо.
  • Вебмайстер зневіряється після злитого бюджету. В арбітражі трафіку часто трапляється, що зв'язування не працює. Не має значення з якої причини, але бюджет може бути злитий повністю. Але замість того, щоб зробити якісь висновки чи зібрати статистику, люди зневіряються і тікають залишати негативні відгуки.
  • Обрано не ту вертикаль. Знову ж таки повертаємося до питання про досвід. Якщо немає достатніх знань, як налаштувати клоаку або обдурити модераторів у facebook, лити на гемблінг чи сірі оффери не вийде.
  • Обрано не ту партнерку. Новачки часто обирають партнерську мережута вертикаль, відповідно, за відгуками з ТОП-10 видачі Яндекса. А тепер головне питання – як вони хочуть працювати з CPA-ринком, якщо не знають, що відгуки бувають замовними, платними чи написаними несумлінними конкурентами.

Детальніше про помилки арбітражників-початківців ти можеш прочитати в наших навчальних матеріалах:

А ми рекомендуємо перед тим, як приступати до роботи, вивчити теорію, нюанси роботи сервісів та рекламних майданчиків і лише після цього розпочинати практику. Тоді ти припустишся менше помилок і обов'язково почнеш лити в плюс.